Stan wodomierza

Podaj stan przez internet

eBOK

Biuro Obsługi Klienta

Podaj stan wodomierza

Specjalnie dla Państwa wygody przygotowaliśmy formularz, dzięki któremu można przesłać do nas aktualny stan wodomierza.

Jak wypełnić formularz?

1. Wybierz rejon – Z rozwijanej listy wybierz odpowiedni rejon, do którego przypisany jest Twój adres.

2. Podaj numer Klienta – Wpisz unikalny numer Klienta, który znajdziesz na fakturze lub umowie z Wodociągami Chrzanowskimi.

3. Twoje imię i nazwisko – Wprowadź swoje imię i nazwisko w odpowiednie pole.

4. Adres – Podaj pełny adres nieruchomości, gdzie zainstalowany jest wodomierz (miejscowość, ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy).

5. Numer wodomierza – Wprowadź numer seryjny wodomierza, który znajdziesz na urządzeniu lub w dokumentach.

6. Stan licznikaPodaj datę dzienną odczytu wodomierza

7. Stan wodomierza – Podaj wartość zużycia wody na podstawie wskazań wodomierza, zgodnie z instrukcją urządzenia.

8. Numer wodomierza do wody bezpowrotnie zużytej – Wprowadź numer seryjny wodomierza, który znajdziesz na urządzeniu lub w dokumentach.

9. Stan wodomierza do wody bezpowrotnie zużytej – Podaj wartość zużycia wody na podstawie wskazań wodomierza, zgodnie z instrukcją urządzenia.

UWAGA! Wdrażamy nową wersję serwisu. Prosimy o niekrzystanie z formularzy kontaktowych, w tym wysyłania stanu liczników.

Za wszelkie niedogodności przepraszamy