Stan wodomierza

Podaj stan przez internet

eBOK

Biuro Obsługi Klienta

eBOK problem z logowaniem

W związku ze zmianą wersji Ebok mogą wystąpić problemy z zalogowaniem, by tego uniknąć należy wyczyścić cache przeglądarki i usunąć ciasteczka. W zależności od posiadanej przeglądarki można to zrobić w ten sposób:

Przy Firefox proszę kliknąć w ikonę kłódki obok adresu strony, a następnie wybrać opcję “Wyczyść ciasteczka i dane witryny”.

W przypadku korzystania z Google Chrome oraz Opery proszę kliknąć w ikonę obok adresu strony, wybrać ustawienia witryny i wybrać “Usuń dane”

W przypadku korzystania z Microsoft Edge, proszę kliknąć w ikonę kłódki obok adresu strony wybrać “Pliki cookie i dane witryny”, kliknąć w “Pliki cookie” wybrać ebok.wodociagi.chrzanowskie.pl i kliknąć usuń.

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta

Zgłoś awarię

UWAGA! Wdrażamy nową wersję serwisu. Prosimy o niekrzystanie z formularzy kontaktowych, w tym wysyłania stanu liczników.

Za wszelkie niedogodności przepraszamy